kuvat

kuvat

keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Heissan! Vähän on tärähtänyt kuva tuossa ylhäällä, mutta ei voi mitään. Olen siis kun tästä blogistani katsoin viimeisimmän kirjoituksen minkä olen painoon liittyen kirjoittanut niin laihtunut 7kk:ssa yli 30kg mikä on minun omastakin mielestäni jo todella hyvin. Niin kuin tuosta kuvastakin näkee niin tuo paita mikä minulla on päällä on jo aikalailla löysä ja silloin kun olen sen ostanut se on ollut juuri sopiva.

Minulla on nykyään melkein kaikki vaatteet tuollaisia mitkä on joko vähän isoja tai todella isoja en vain ole viitsinyt vielä ainakaan ostaa kauheasti uusia vaatteita kun pitäisi tuo iskän tykönä oleva vaatekaappikin räjäyttää ja katsoa mitä sieltä oikein löytyy kun se on niin hemmetin täynnä ettei sieltä edes löydä mitään eikä sinne mahdukkaan enää uusia vaatteita.

Käyn jokapäivä kuntosalilla täällä Rovaniemellä kunnon paikassa ja tiedän kyllä, että se on kyllä jo vähän liiankin paljon, mutta sitten kun olen normaali painon saavuttanut, mikä ei ole enää kuin kolmen kilon päässä niin ajattelin teettää itselleni siellä ihan kunnon saliohjelman minkä avulla sitten saisin sen pidettyäkin normaalissa ettei se sitten taas lähde lapasesta kun saa taas syödä vähän epäterveellisemmin, pitää kuitenkin pitää mielessä ettei se normaalipainoisuus kuitenkaan tarkoita sitä, että saa vetää ihan ranttaliksi.

Jos kysyttävää ilmenee niin laittakaa ihmeessä viestiä :) kuitenkin tietyllä tahdikkuudella tietenkin.

-jude-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti