kuvat

kuvat

tiistai 22. huhtikuuta 2014

Hairdresser appointment

So nothing that exiting news still, i'm dying my roots today in the hairsalon near my apartement since it's more affordable to dye it when you don't have that much roots to dye.

Yesterday i also bought new sunglasses that goes on top of my own eyeglasses and it blocks all the irritating glare off so i don't get so much headaches i hope, i have very light sensitive eyes and i've been tolled that i have cluster headaches but i don't really know if i can believe that since they haven't came for a long time now.


Eli ei mitään ihmeellistä edelleenkään, tänään käyn kampaajalla värjäämässä juurikasvun piiloon tuossa kapaamossa mikä on minun asunnon lähellä, on paljon halvempaa värjätä ne juuret piiloon nyt ku niitä ei niin hirveästi ole värjättävää ku siihen menee vähemmän sitä tököttiä.

Eilen kävin ostamassa sellaiset omien lasien päälle menevät aurinkolasit ku mulla on niin valonherkät silmät että jos vähänkään mikään jostaki heijastaa niin heti on pää kipeä. Mulle on kyllä sanottu että mulla olis sarjottainen päänsärky tai toisin sanoen hortonin oireyhtymä, mutta en kyllä oikein tiiä uskoisinko sitä koska mulla ei oo nyt vähään aikaan ollu pää sillein niin pahasti kipeä, voihan se olla että mie oon vaan oppinu ottamaan normaalin särkylääkkeen niin ajoissa ettei ne pääse niin pahaksi.

-jude-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti